Preču iegādes noteikumi

Termini

Klients – fiziskā persona, kura veic pasūtījumus interneta veikalā goodgifts.lv

Pārdevējs – SIA eStudija

Reģistrācijas numurs – 50203257741

Interneta veikals – vietne internetā, kurai interneta tīklā ir adrese www.goodgifts.lv,  Klientiem interneta veikalā noformēšanai tiek piedāvāta Pārdevēja prece, kā arī pasūtītās preces apmaksas un piegādes noteikumi.

Vietne – goodgifts.lv

Prece – materiālā vienība, kura atrodas preču apgrozībā un tiek piedāvāta pārdošanai vietnē.

Pasūtījums – pienācīgā veidā noformēts Klienta pieprasījums vietnē izvēlētās preces piegādei uz Klienta norādīto adresi.

1.Vispārējie noteikumi

1.1 Pasūtot preci ar interneta veikala goodgifts.lv starpniecību, Klients piekrīt preces pārdošanas noteikumiem (turpmāk tekstā – Noteikumi), kuri izskaidroti zemāk.

1.2 Savstarpējās attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.

1.3 Pārdevējs atstāj sev tiesības veikt grozījumus šajos Noteikumos.

2. Sīkdatņu (cookies) izmantošana

Vietne goodgifts.lv izmanto sīkdatnes (cookies), līdzīgi kā citas lielākā daļa lapas internetā. Sīkdatnes ir mazas informācijas vienības, kas tiek glabātas uz Jūsu datora. Tās tiek izmantotas, lai šī mājas lapa pilnvērtīgi varētu nodrošināt paredzēto saturu un funkcionalitāti.

3. Pasūtījuma noformēšana

3.1. Maksāšanai tiek izmantots maksājuma kartes vai pārskaitījuma maksājuma veids.

3.2. Klients var noformēt Pasūtījumu ar sev vēlamo preci. Balstoties uz klienta izvēli tiek veidots preču grozs.

3.3. Noformējot pasūtījumu, Klients norāda sekojošo informāciju: saņēmēja vārds, uzvārds, piegādes adrese, kontakttālrunis un elektroniskā pasta adrese.

3.4. Pēc Pasūtījuma veiksmīgas noformēšanas, Klientam uz elektroniskā pasta adresi tiek nosūtīta informācija par Pasūtījuma statusu. Pasūtījuma statuss norāda uz to, kura apstrādes posmā atrodas Klienta pasūtījums.

3.5. Vietnē izvietoti informācijas materiāli nevar pilnībā atspoguļot preces īpašības (tajā skaitā arī krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu). Pirms Pasūtījuma noformēšanas Klientam ir tiesības vērsies pie Pārdevēja ar Preces detaļu precizēšanu. Ja Klients nav vērsies pie Pārdevēja pēc detalizētiem skaidrojumiem, uzskatāms, ka Klientam, noformējot pasūtījumu, nav radušās šaubas par preces īpašībām.

3.6. Gadījumā, kad preces nav Pārdevēja noliktavā vajadzīgajā daudzumā, tajā skaitā no Pārdevēja neatkarīgo iemeslu dēļ, Pārdevējam ir tiesības anulēt doto pozīciju Klienta Pasūtījumā, informējot par to Klientu, nosūtot paziņojumu uz elektroniskā pasta adresi, kuru Klients norādīja veicot pasūtījumu.

3.7. Visos gadījumos tiek uzskatīts, ka Klients, izdarot Pasūtījumu, ir iepazinies un bez iebildumiem piekritis ar visiem Pārdevēja noteikumiem, ka arī ar visiem citiem pie Pasūtījuma norādītajiem nosacījumiem.

3.8. Pasūtījumi tiek apstrādāti katru darba dienu no plkst. 9:00-17:00

4. Piegāde

4.1. Pārdevējs apņemas nodot izsūtīšanai preci 1-2 darba dienu laikā, pēc pasūtījuma apstiprināšanas nosūtīšanas Klientam.

4.2. Pasūtījumi, kas tiek apstiprināti līdz 13:30 dienā, tiek nodoti piegādei tajā pašā dienā. Pasūtījumi, kas tiek apstirpināti pēc 14:00 tiek nodoti piegādei nākamajā darba dienā.

4.3. Piegāde notiek ar Omniva pakomātu vai Venipak kurjeru starpniecību visā Latvijas teritorijā, kā arī Baltijā. 

4.4. Nedēļas nogalē vai valsts brīvdienās veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un izsūtīti līdz pirmdienas plks.17:00.

4.5. Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kura norādīta Pasūtījumā, kā šā Pasūtījuma saņēmējs.

5. Preces atgriešana

5.1.Pārdevējs rūpējas, lai prece no veikala tiktu izsūtīta nevainojamā kvalitātē. Ja tomēr iegādātajai precei 14 dienu laikā konstatēsiet kādu tehnisku defektu vai nepilnību, pēc saskaņošanas ar mums (uzrakstot mums e-pasta vēstuli, mēs Klientam nosūtīsim detalizētu instrukciju) varat sūtīt to atpakaļ uz veikalu. Šādā gadījumā Klientam ir tiesības lūgt preces nomaiņu vai naudas atdošanu, un sūtījuma izmaksas apmaksā Pārdevējs.

5.2. Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas. Šajā gadījumā atpakaļ sūtīšanas izdevumi jāsedz Klientam.

5.3. Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja precei ir saglabāts ārējais izskats, oriģinālais iesaiņojums un marķējums.

5.4. Naudas līdzekļi tiek atgriezti pēc Klienta rakstiskā iesnieguma uz e-pasta adresi info@goodgifts.lv. Naudas līdzekļi  tiks pārskaitīti uz Klienta norādītajiem rekvizītiem. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriezīs 7 – 30 dienu laikā. Preci ir jāatgriež 14 dienu laikā pēc iesnieguma iesniegšanas uz Pārdevēja norādīto adresi (norādīta detalizētajās instrukcijās vai Mazā Krūmu iela 20 – 54, Rīga, LV-1069 ). Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt pirkuma un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.

5.5. Ar Preces lietošanas uzsākšanu Patērētājs apliecina to, ka Prece atbilst pasūtītajai un nav atgriežama.

5.6. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ no Pircēja Preci vai dažos gadījumos ieturēt kompensāciju, ja Prece netika atgriezta oriģinālā iesaiņojumā, iesaiņojums ir nopietni bojāts, ir manāmas nelielas lietošanas pēdas, piemēram: skrāpējumi un līdzīgi defekti. Ja Klienta veikto darbību dēļ preces vērtība būs mazinājusies, Pārdevējs patur tiesības šo vērtības samazinājumu ieturēt no atmaksājamās summas.

6. Pazaudēta prece

Gadījumos, kad prece nav piegādāta Klientam Venipak  vai Omnivas vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no piegādes dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.

7. Intelektuālais īpašums

Visas vietnē publicētās tekstuālās informācijas un grafisko attēlu kopēšana ir aizliegta.

Kontaktinformācija

Ja Jums ir kādi jautājumi Jūs varat sūtīt e-pasta vēstuli uz info@goodgifts.lv

Adrese: Mazā Krūmu iela 20 – 54, Rīga, LV-1069